بهترین فیشال

فشیال پوست چیست؟

فشیال یک روش اصلاحی است که به منظور بازیابی نشاط و جوانی پوست استفاده می‌شود. این روش شامل استفاده از ماساژ، پاکسازی عمیق پوست، ماسک‌های تغذیه‌کننده و محصولات مراقبت از پوست است. با فشیال، می‌توان بهبود ظاهر پوست، کاهش علائم پیری، حذف آکنه و جوش و تغذیه عمیق پوست را تحقق بخشید. فشیال شامل مراحل مختلفی است که هر یک از این مراحل برای بهبود و تقویت پوست اهمیت دارد. در مرحله اول، پوست تمیز می‌شود تا از آلودگی‌ها و آثار آرایش پاک شود. سپس، پوست ماساژ داده می‌شود تا خون بهتر درون پوست جریان یابد و مواد مغذی به پوست رسانده شوند. در مراحل بعدی، ماسک‌های تغذیه‌کننده و محصولات مراقبت از پوست بر روی پوست استفاده می‌شوند تا پوست تغذیه شود و مشکلات مربوط به پوست مانند خشکی، چروک، لکه‌های رنگی و آکنه رفع شوند.

مراحل فیشیال صورت

برای انجام فیشیال صورت، در ابتدا باید نوع پوست شما تشخیص داده شود و بعد به پاکسازی صورت شما پرداخته شود. در مرحله بعدی از مراحل فیشیال حرفه ای به پوست شما بخار داده می شود تا سبب آرامش و ریلکس شدن صورت شما شود. این عمل باعث سهولت در خارج کردن جوش ها میشود. در مرحله بعدی هم به لایه برداری پوست پرداخته می شود. فاصله بین جلسات فیشیال شما به نوع پوست شما، وضعیت پوستتان و هدفتان از فیشیال صورتتان بستگی خواهد داشت. تمرکز اصلی فیشیال بر این است تا با روش های طبیعی مراحل فیشیال صورت نه تنها در بلند مدت نتایج قابل توجه ای حاصل شود و پوست زیبا و درخشانی به شما ببخشد بلکه، در کوتاه مدت نیز، نتایج قابل مشاهده ای حاصل شود.

از فیشیال برای پاکسازی عمیق پوست استفاده می شود که در چند مرحله به مدت یک ساعت بر روی پوست انجام می گیرد. این روش از ساده ترین و بهترین روش های درمانی پوست است و با انجام آن می توانید طراوت و زیبایی را به پوستتان ببخشید.

پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تاکنون برای مراقبت از پوست خود فقط به آبرسان ها ، مرطوب کننده ها و ماسک های صورت اکتفا کرده اید ، پیشنهاد می شود یکبار فیشیال صورت را در بهترین مرکز فیشیال پوست تهران انجام دهید تا شاهد تاثیر مثبت آن در سلامت پوست خود باشید.

فیشیال در بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران چقدر زمان می برد؟

جلسات فیشیال پوست معمولا یک الی دو ساعت هستند ، در جلسه یک ساعتی فیشیال صورت ، بسیاری از مشکلات پوستی شما مثل جوش های سر سیاه یا کومودن کاملا از بین می روند و به همین دلیل است که یک روش درمانی عالی اثبات شده در جهان برای پوست صورت است.

البته اگر برای فیشیال صورت به کلینیک های زیر نظر پزشک مراجعه کنید ، می توانید نتیجه عالی را ببینید. این کار در سالن های زیبایی نیز انجام می شود که مراجعه به این سالن ها ، برای درمان توصیه نمی شود.

چرا مطب زیبایی پرنسا انتخاب ما باشد؟

بازیابی نشاط و جوانی پوست یکی از اهداف مهم هر فردی است، زیرا پوست یکی از عوامل مهم در ایجاد تاثیرات خوب و جذابیت در ظاهر است. اگر پوست شما خشک و بی‌روح به نظر می‌رسد و علائم پیری بر روی آن مشخص است، ممکن است بخواهید اقداماتی انجام دهید تا پوستتان را دوباره جوان و روشن کنید.

به همین دلیل مطب زیبایی پرنسا در شهر تهران این امکان را به شما میدهد تا از داشتن پوست جوان و روشن بهرمند شوید و از مشکلات پوستی مانند آکنه، جای لک و جوش در امان باشید.

 

از فواید فشیال پوست در مطب زیبایی پرنسا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • رفع مشکلات پوستی مانند آکنه، جای جوش، لکه‌های پوست و پوست خشک
  • افزایش تغذیه و رطوبت پوست و بهبود سلامت آن
  • تسهیل در جذب محصولات مراقبت از پوست مانند کرم‌های ضد چروک و ضد آفتاب
  • تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست که باعث جوانسازی آن می‌شود

مطب زیبایی پرنسا بهترین مطب زیبایی در شرق تهران در محدوده تهران پارس با به کارگیری بروز ترین دستگاه ها همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان را می باشد.

شماره تماس:09192397886

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *